Zaloguj się przez Facebooka! Zarejestruj się!

~cimarron | użytkownik

imię i nazwisko Agata adres Kraków zarejestrowany07.08.2008 @12:28:11 ostatnio na stronie07.07.2011 @13:14:27
kontakt i statystyki
emaile-mail ukryty
digarty4 komentarze6165 posty na forum31

komentarze
~marcint1    04.06.2009 @12:03:55
super sprzęcik - super fotki
pentax - rzecz jasna
ostatnio edytowane: 2009-06-04 12:08:32
~icevis    04.06.2009 @11:59:01
~icevis    04.06.2009 @11:56:34
poobserwuje bo ciekawie u Ciebie :D
~marso    04.06.2009 @11:56:26
dzięki za oceny.
A czemu nie możesz chodzić po górach?
_______
oceniaj&komentuj
~icevis    04.06.2009 @11:54:13
mam nadzieje dziekuje ślicznie
~pajjj    04.06.2009 @11:52:19
dziękuję.
_______
człowiek uczy się na błędach.
~marso    04.06.2009 @11:45:21
dziękuję za ocenę i zapraszam ponownie
_______
oceniaj&komentuj
~pajjj    04.06.2009 @11:42:09
dziękuję bardzo za wizytę!
miłego dnia, pozdrawiam. ;D
_______
człowiek uczy się na błędach.
~marcinsz7    04.06.2009 @11:40:36
Dziekuje jednak ze sie stesknilas
~marcinsz7    04.06.2009 @11:36:25
o prosze panienka ma chopaka )
~Giejtawa    04.06.2009 @11:19:44
dzięki, o ósmej jesienią wystarczy
~cargolux    04.06.2009 @10:11:40
a niech leży
_______
Dziękuje wszystkim za oceny oraz konstruktywną krytyke.
To Wy Jesteście społecznością tego świata

- - - - > http://meteo.fora.pl
~marcinsz7    03.06.2009 @20:28:55
Od dziś zasluzylas sobie )) Troska i tęsknota to piekne cechy.... : *
~kotnadachu    03.06.2009 @14:54:16
Dziękuje
~wildhoney    03.06.2009 @11:00:47
Rozumiem, tym bardziej dziękuję.
Kwiaty są tak oklepanym i nadużywanym tematem,
że tym więcej podziwiam ludzi jak Ty, Koobieta, Julia, moja Iss, itp.,
którzy umieją patrzyc na nie i przez nie, nadawac im symbolikę,
ale bez nadętej sztuczności.
~wildhoney    03.06.2009 @10:54:48
O, matko, dziękuję, zwłaszcza że technikalia na moich makach
zaszwankowały wybitnie.
~idontknowany    03.06.2009 @10:05:37
da sie robic na 300 xD tak szczerze to nie mam, żadnych z tej ogniskowej ale czesto sie bawilam tym obiektywem i tak na maksa zblizalam, czyli służył mi jako lornetka i wszysciutko bylo widac xD wiem ze od 200 do 300 mozna sobie przełączyć tryb makro
_______
" Idź przez życie tak, aby ślady Twoich stóp przetrwały Cię... "

Zapraszam do mojej galerii i proszę o obiektywną opinię oraz konstruktywną krytykę.
~nazgul43    03.06.2009 @08:37:42
Tańsza wersja
~wildhoney    02.06.2009 @13:59:09
Ja też nie wiem. Tak by potem seksownie pachniał błotkiem. ^^

Dzięki! Jest smutne, traktuje o rozczarowaniu, ale akurat było w kolejności.
A na Dzień Dziecka miało byc to z linka. Spróbuję je kiedyś poprawic,
tylko Młodego trzeba będzie chyba przywiązac do pianina Miłego dnia!
~Lidia59    02.06.2009 @12:09:20
dziękuje ślicznie...pozdrawiam
_______
Gdy chcesz drugich poprawiać, przyjrzyj się wpierw sobie, czy do poprawienia nie ma czego w tobie
~idontknowany    02.06.2009 @09:55:50
No wlasnie czytałam ten komentarz, ze szkoda ze na pierwszym planie nie jest xD ale dzieki temu jest fajne i oryginalne
To widze ze buszowałas w zbożu xD nie wątpie ze fajnie było A to w Krakowie moge wyjsc bez zagrożenia że mnie wyśmieja xDD :D:D
_______
" Idź przez życie tak, aby ślady Twoich stóp przetrwały Cię... "

Zapraszam do mojej galerii i proszę o obiektywną opinię oraz konstruktywną krytykę.
~idontknowany    02.06.2009 @09:28:04
haha nie no wyłazić można ale jak widzą ludzie człowieka z aparatem to wielkie zdziwienie xD
_______
" Idź przez życie tak, aby ślady Twoich stóp przetrwały Cię... "

Zapraszam do mojej galerii i proszę o obiektywną opinię oraz konstruktywną krytykę.
~velvetrevolver    02.06.2009 @09:15:39
chabry to najpiękniejsze chwasty jakie są i warto je pokazywać w całości :D
_______
Nikt nie słucha już zwyczajnych słów Byle tylko biec nie widząc nic
~idontknowany    01.06.2009 @22:22:15
haha no to niech chociaż kita ma, jak go oskubałaś z sigmy :DNo to jakis wybierzemy z polewa jeszcze nie próbowalam bo jestem wierna tradycji Ale pewnie mnie namówisz na tą toffi :D
_______
" Idź przez życie tak, aby ślady Twoich stóp przetrwały Cię... "

Zapraszam do mojej galerii i proszę o obiektywną opinię oraz konstruktywną krytykę.
~idontknowany    01.06.2009 @20:53:16
haha no ja też kjocham mcflury :Dnajbardziej z lionem, nie wiem czy jeszcze jest xD Wziac i sigme i kit?Bo niie wiem do jakiej torby sie zapakowac
_______
" Idź przez życie tak, aby ślady Twoich stóp przetrwały Cię... "

Zapraszam do mojej galerii i proszę o obiektywną opinię oraz konstruktywną krytykę.
Poprzednia strona 1 2 3 4 5 6 ... 43 Następna strona
© 2001-2017 Grupa Onet.pl SA - digart.pl v.6
RSS Wszelkie materiały i wypowiedzi zamieszczone w serwisie należą do ich autorów. Grupa Onet.pl S.A. i zespół digart.pl nie odpowiadają za ich treść.
strona główna | regulamin | zasady korzystania | faq | załoga | RSS | reklama | kontakt